کالبد شناسی طب سوزنی

کالبد شناسی طب سوزنی

همه چیز درباره طب سوزنی و کالبد شکافی دنیای آکوپانچر

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/02.js">

<-PollName->

<-PollItems->


ماساژ درمانی (قسمت چهارم)

شیاتزو برای تقویت عمل جنسی

مسئله اعمال جنسی یکی از حالات بسیار مهم وحدت فرد است.اغلب اوقات وجود فشارهای مداوم در زندگی سبب ضعف یا فقدان تمایلات جنسی میگردد و اقدام به عمل شیاتزو به برگشت این تمایل به حالت طبیعی کمک شایان توجه به فرد میکند

برای درک نقش عمل شیاتزو در مسائل جنسی توجه به روابط نزدیک موجود بین اعمال جنسی و تعادل اورگانیسم ضرورت دارد.کلید اعمال مناسب و کامیاب بدن،حالت نرمش و کشش طبیعی عضلات است.عضلات ناحیه پشت و ناحیه کمر،شکم، ران ها و گردن باید نرم باشد.برای کسب نیروی جنسی و تهییج شهوت،وجود گردش طبیعی خون و کامل بودن این جریان از مسائل اساسی است.

شیاتزو در این حالت باید توسط فرد دیگر به عنوان عامل انجام گیرد که بسیار موثر میباشد.از آنجا که مغز روی فعالیتهای جنسی مانند پاسخهای حرکتی،کنترل دارد،تمرینات فشاری روی قله و قسمتهای خلفی سر انجام میگیرد.سایر اعمال روی قسمت تحتانی پشت،ناحیه تحتانی شکم و سطح داخلی ران صورت میگیرد و سبب شل شدن و آرامش عضلات و تحریک گردش خون میشود.

وارد کردن فشار های ملایم و سبک روی ناحیه گردن،موجب آرامش عضلات شکم میشود و گذشته از آن،متابولیسم و گردش خون میان مغز و قلب را بهبود میبخشد.فشار بر کف دست و پا نیز به منظور تسهیل آرامش کل بدن و افزایش حساسیت صورت میگیرد.

قابل توجه است که انجام تمرینات تقویت نیروی جنسی برای زنان نیز مانند مردان سودمند است.لازم به ذکر است که تمرینات تقویت قوای جنسی بهتر است روی زمین انجام گیرد.



نظرات شما عزیزان:

JAMAL
ساعت22:18---9 دی 1390
DAKHEL EWBE MAN HAR MATLABO 3 BAR ZADI

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد امین میرطاووسی تاريخ: 1 فروردين 1385برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ سعی کردم قدم به قدم دنیای طب سوزنی را باهم طی کنیم. امیدوارم که شما هم با من همراه بشید.در ضمن حتما نظر بدید چونکه من به نظراتتون نیاز دارم.امیدوارم از مطالبم سود ببرید و منو همراهی کنید. لطفا در نظر داشته باشید مطالبی که در این وبلاگ مطالعه میکنید اغلب در هیچ منبع یا وبلاگ دیگری نمی یابید زیرا این مطالب چکیده ای از مطالعات و تحقیقات خودم بوده و من تجربیات خود را در اختیار شما گذاشته ام.در این وبلاگ هیچ سوالی بی جواب نخواهدماند و مطمئن باشید که با اطلاعات فراوان از این وبلاگ بیرون خواهید رفت.لطفا در پرسیدن سوال دریغ نفرمایید.درضمن شما میتوانید با عضو شدن در این وبلاگ از اطلاعات خاص و بیشتری بهره مند شوید. چنانچه سوال خاصی داشتید میتوانید با شماره09380962610تماس بگیرید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to anatomyofacupuncture.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com